14 listopada 2012

Wesoły wyjast i śpiewanie w autobusie ^^

Dzisiejszy dzień jest  taki sobie  ponieważ nic ciekawego się nie działo  . Co do pogody  to bywało lepiej rano jest strasznie zimno ,  do tego jak wstaje to jest tak ciemno ... i do tego zimno brrrr.
U mnie jak na razie jest dobrze , ja już wyzdrowiałam  nareszcie !! , potem muszę  powtórzyć sobie jeszcze na jutrzejszą kartkówkę z matmy miejmy nadzieję , że ją dobrze napiszę ^^ .  Jutro mam na 2 lekcję to się wyśpię :D :D  . Na naszym występie było ... ha ha ha fajnie dzieciaki się na nasz patrzyli  z taką radością ^^ jeden z nich powiedział  : " A oni to są prawdziwi" .  Potem załapaliśmy się jeszcze na pyszny bigos xd a pan kierowca , który nas zawiózł na miejsce docelowe był strasznie jakiś nie miły ponieważ strasznie nas pośpieszał ...  ale ma szczęście ,  że nie pojechał z naszymi rzeczami bo bym gościa zabiła ! .  Do tego śpiewaliśmy sobie w busiku he he wesoło było strasznie :) . Wtorek to dzień bardzo udany ! :)  ... . Wgl mam teraz troszkę nauki i będę musiała jakoś to ładnie ogarnąć .  Do tego boli mnie głowa ah ... zawsze coś ... . Ja lecę zrobić parę rzeczy pozdrawiam gorąco :*** .Odezwę się do was :).

1 komentarz:

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P