16 listopada 2012

Myśl Pozytywnie :)

Siemka dzisiejszy dzień od rana jest taki szary i  zimny  mimo iż to dopiero piątek a  czuję się jak by to była sobota ... aktualnie wcina CRUNCHIPS  ser cebula  ^^ . Odwiedziłam też pocztę na , której dostałam opiernicz , że  nie stoję w kolejce pff co za wredny babsztyl   , kolejka była do 2 okienka  a przy 1 stała pani z córką  to ja podeszłam to tego okienka czekałam aż ta pani pójdzie nagle wyskakuje i ta wredna babka i zaczyna się na mnie wydzierać ... pff co za beszczelność ! .

Po prostu nudy jak nie wiem ,    a to dopiero jest piątek ! ! !  , na chwilę obecną nie mam planów na ten weekend , ale chciałabym iść na lodowisko ^^ takkkk ;d.   

Pogoda jest wgl jakaś taka  beznadziejna ... 

2 komentarze:

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P