12 listopada 2012

Akademia ;D

Już zrobiłam lekcje nie miałam ich dużo , natomiast  dzisiaj było nawet fajnie ^^ . 
Moja pierwsza lekcja była  nudna jak flaki z olejem , na historii dużo pisana   , na angielskim pani znowu się na nas wydzierała  a poszło o to , że się nie uczymy i tak dalej .  Nie lubię angielskiego w  tej szkole  a to wszystko przez tą panią ;// , która wszystkim działa na łupież .  Zamiast biologi była akademia , która trwała jakieś 5-10 min , potem do tego była jeszcze  próba  na , której o mało co się nie wywaliłam xd bo nie zauważyłam  schodków    za mną ^^  . Jutro jedziemy do tej podstawówki  i będziemy śpiewać ;D   i  do tego nie wracamy na lekcje potem xd .
Powiedziała bym , że nie chce mi się jechać , ale może jakieś punkty  powędrują na moje konto ^^ ,
Na przedsiembiorczości  było nudno ponieważ  widziałam  zdjęcia z wycieczki do Narodowego Banku Polskiego  zdjęcia a w szczególności  wyglądałam jak krasnoludek i to tego jakaś taka troszku pulchna byłam xd . Nie wiem czy to z tego komputera tak dziwnie było widać , ja kończę już moje pisanie na dzisiaj . Pa pa pa ;* ;* ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P