20 września 2012

Szalonym być to być kimś wyjątkowym ;D


Hejka :D co u was ciekawego bo u mnie cudnie . Jestem zadowolona ze wszystkiego , no może nie koniecznie bo dalej jestem zła , że mi fona nie naprawili ;/ . Dzień minął mi bardzo fajnie   byłam w szkole  tam nawet fajnie było . Potem poszłam do babci gdzie była moja kochana kuzynka  <3  i posiedziałam trochę z nimi , potem poszłam do domu i po drodze do domu widziałam  jakieś gościa .Jak to jest w zwyczaju widzieć ludzi , ale okazało sie potem , że to był mój kolega z klasy ,  potem napisał do mnie a ja nie widziałam co jest grane a dopiero potem zajarzyłam , że to był on . Ja na prawdę powinnam sie na blond przefarbować ;/ xd . No bez przesady  nie będę się na blond farbować już nie ;D . Nie  popełnię tego samego błędu  :D  , dobra nie będe tu pisać o farbowaniu się na blond .Bo to nie ma sensu ;D ,  słucham właśnie  fajnej piosenki  zespołu   : daughtry outta my head    :D .






 Serdecznie pozdrawiam MOją kochaną klasę ;D 1w z LO ANIMATOR  w Gliwicach ;***** <3.

5 komentarzy:

  1. Placuszki, racuszki i garnuszki też pozdrawiają <3 :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nutka spoko :) hmm az tak zle ci bylo w blondzie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie aż tak źle , ale jak miałabym zmienić kolor na blond to był nie zrobiła tego ;D

      Usuń

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P