16 września 2012

Bolące plecy i pierwsza akcja z klasą ;D

dHejka ;) co tam u was  bo u mnie wszystko dobrze .Dzisija musiałam być w  kościele  z moją klasą bo dzisiaj jest dzień sybiraka  a , że jestem na profilu wojskowym to musiałam tam być . Ah staliśmy tam o 11:30 do 13:00 z minutami , ale fajnie bo dostaniemy punkty  za zachowanie ;D  i to bardzo mnie cieszy . Ogólnie  to bolą mnie plecy i pod kolanami mam zakfasy po ostatnich ćwiczeniach na jednostce wojskowej he he he xd .  Ja w domu mam awarie nete i jestem odłączona od świata a że jestem u babci to kożystam ;D . Wczoraj moja kochaną  kuzynką   robiłyśmy śmieszne zdjęcia  he he matko tak to ja sie chyba dawno nie śmiałam ;p . He he widać , że to rodzinna xd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P