14 września 2012

Nie naprawiony telefon ...

Hejka u mnie jest dobrze powiedziałabym , że super  w szkole jest świetnie . Zdobyłam juz dwie dobre oceny  ;D ha normalnie szaleje xd  . Pojechałam dzisiaj odebrać telefon z naprawy bo dzwonili do mojej mamy ,że telefon już można odebrać , ale okazało się , że go nie naprawili . Normalnie myślałam ,że uduszę tą babkę w tym sklepie z telefonami ,  podobno ekran  dotykowy się rozlał ;/ po prostu świetnie . Jest zła jak nie wiem a tak sie cieszyłam , że w końcu będę miała naprawiony ten telefon , ale tu nagle rozczarowanie . Nie lubię takich sytuacji po prostu  szkoda gadać ,  ale może skombinuje sobie  jakiś fajny inny telefon  chociaż nokia C3-01  jest super telefonem , ale niestety nie naprawiony .  Nigdy więcej nie będę  dawać telefonu do naprawy  i będę uważać , żeby mi znowu nie zleciał .

2 komentarze:

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P