10 sierpnia 2012

Zimno , kolorowo i wesoło - sesja w niedziele ;D

Hej ! ;D ostatnio  zaczyna mi się układać  po prostu nie mogę w to uwierzyć , że tyle się dzieje . Wgl przez te wakacje , dużo się działo i będzie się jeszcze więcej dziać . Kurczę czuje się jak bym była jakimś fotografem BO  moje przyjaciółki poprosiły mnie , żebym zrobiła im sesje    a tu nagle moje znajome poprosiły mnie , żebym i zrobiła zdjęcia ;D w niedziele ! ah nie mogę się doczekać . Na pewno będzie fajnie , moje marzenie by zostać fotografem nie spełniło się całościowo , ale  spełnia się w  inny sposób    cieszę się strasznie z tego :) .  Może nie jestem jakimś super  utalentowanym amatorem ale lubie robić zdjęcia i to jest moje hobby ;) . Mam nadzieje , że  coś w tym kierunku  w przyszłości zrealizuje ;) . Ale jak na razie to cieszę się tym co mam ;) . Serdecznie was pozdrawiam :) Miłych wakacji :) Paulla :)PS : Moze dzisiaj dodam jakie moje zdjęcia hmm zoabcze co sie da zrobić ;) .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P