08 sierpnia 2012

Pokazałeś mi rzeczy piękne (...) To wszystko sprawia, że staję się powoli częścią ciebie. -Paulo Coelho :)

Hej :) co tam ? u mnie jak zawsze nic ciekawego , ostatnio  buszowałam po sklepach i kupiłam sobie portfel , kokardki do włosów w małe kwiatuszki :) . Wakacje mijają mi bardzo fajnie , za 2 tygodnie jadę znowu do ustronia morskiego <3 to miejsce jest magiczne . 10 godzin w aucie robi swoje , ale chyba dam radę ! ;D . U mnie pogoda jest różna raz świeci słońce a raz pada deszcz .  Muszę zrobić znowu dużo zdjęć i pokaże wam jakie to miejsce jest super :) (jak dla mnie ) .Jeśli ktoś tam kiedyś ,był to wie jakie to miejsce jest fajne ^^ , ostatnio miałam wycieczkę rowerową ah moje biedne kolana nie dały rady ;/ bolały mnie strasznie , ale na szczęście na drugi dzień nie bolały . Tak to jest jak ktoś nie ma kondycji ^^,  ale na wyjazd bierzemy rowery :D zrobiliśmy 28 km ! wow  nie spodziewałam się , że dam rade tyle zrobić :) jestem z siebie dumna ! . Oczywiście jeszcze wizyta u babci i dziadka potem przystanek na lody :) z bitą śmietaną . Bardzo wesoło było :) serdecznie pozdrawiam Paulla :) Ps .cytat w opisie strasznie mi sie spodobał :) mam nadzieje , że wam też .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P