11 sierpnia 2012

Sesja w Katowicach - podróź w nie znane ;D

Hej :D ah dzisiaj był super dzień BO,  miałam okazje zrobić sesję zdjęciową w Katowicach -wspominałam o niej w poprzednim poście . Ah było  bardzo fajnie oczywiście musiałyśmy zrobić  sesje pod SPODKIEM  ( to jest taki dom w którym są koncerty i tak dalej ) . Miałyśmy małą wycieczkę po Katowicach    :) to dzień pełen wrażej . A dzień zaczął się od  telefonu o 8:00 rano jednej z dziewczyn a ja myślałam , że to już 10:00 bo o tej godzinie miałyśmy wstać . Jak dotarłyśmy  już na przystanek , wsiadłyśmy już  do autobusu i w drogę.  Przed nami usiadło 3 pijaczków , którzy mówili coś  do nas  co wgl nie miało sensu. Jak już wysiadłyśmy z autobusu  to kierunek  tramwaj i prosto do centrum handlowego Silesja City Center  (matko jakie to jest duże , zawsze kiedy mam okazję tam pojechać to miejsce staje się dla mnie ogromnym labiryntem , gdzie po drodze jest pełno różnych sklepów). Zdjęcia zostały wykonane prawidłowo  , pochodziłyśmy trochę po mieście , nie o było się o  zrobienie zdjęć w tramwaju(nigdy tego nie róbcie jak stoicie , jak już to usiądźcie).Potem zmęczone chodzenie i jazdą  sierotkami komunikacji miejskiej usiadłyśmy, w końcu  , żeby coś zjeść .  A potem powrót do domu  , transport miałyśmy zapewniony ;) więc nie było problemu . 

To mi się najbardziej podoba ;D

zdjęcie mojego autorstwa ;D

W tle SPODEK  ;)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P