13 sierpnia 2012

Liar Liar - Christina Grimmie

Hejka :) co tam ? bo u mnie dobrze, ale wczoraj mnie rozłożyło  czułam się jak zdechły kapeć .Wszystko mnie bolało , żołądek mnie strasznie bolał  ale na szczęście mi przeszło .Wczoraj cały dzień nic nie jadłam , to było  okropne . U mnie pogoda nic szczególnego  jest zimno i czasami pada deszcz a niekiedy świeci słońce .  Ogólnie mówiąc nie chce końca wakacji ,   nowa szkoła ah boje się trochę  miejmy nadzieje , że będzie fajnie . W tym roku skończyłam gimnazjum i czeka na mnie liceum , nie czuje sie licealistką   jeszcze . Jej jak ten czas szybko płynie nie dawno jeszcze w gim a teraz w liceum :D .W ten piątek jadę do mojego USTRONIA MORSKIEGO :) nie mogę się doczekać :) .Postaram się wam na bieżąco pisać  relacje  z moje urlopu ;) .POZDRAWIAM :) PaUlLa :)
http://www.youtube.com/watch?v=EPM5dhwHw6o     ( Christina Grimmie -liar liar)

1 komentarz:

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P