05 maja 2011

Inaczej niż zawsze...

Hejka u mnie jakoś leci , ale dowiedziałam się  czegoś szokującego   normalnie dalej mam szok.
A wiec  pewien kolega z którym chodziłam rok temu do klasy  napisał mi  ze : zawsze chciałem zagadać ale nie miałem odwagi . Jak ja to przeczytałam to myślałam ze to jakiś zart ale okazało się  że nie ,  a zaczęło się to tak , że ja przez przypadek  odwiedziłam go na nk bo ja ma tak czasami ze odwiedzam  różne osoby  jak nie mam co robić .  Jeśli chodzi     o cały te pare dni to było nawet fajnie ale na informatyce było fajnie  kolega  z klasy miał dzisiaj chyba jakiś  bardzo wesoły dzień bo  nie dość ze  rozczuchrał mi włosy to jeszcze usiadł na kolana  i drugi kolega tez i obaj wylądowali na podłodze bo chyba połamali krzesło ^^.  To było dobre ^^  jutro w końcu piątek  nie mogę się doczekać  :).




Smile :)   ...... Smile :) .....Smile :)..... Smile :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P