04 maja 2011

Bywało lepiej...

Hejka  kolejny nudny dzień jak zawsze tylko jest problem  bo  moja koleżanka   cierpi dalej  .A ja nie wiem   współczuje jej  bo nie chcę  ,żeby   popełniła ten sam błąd co ja ale ona już go popełniła i  cierpi. Czasami chce cofnąć czas by stało się inaczej  ,by mogło coś się zmienić ale  jest już zapóżno  i nic sie nie da zrobić ... mimo że próbowałam i ona też.... Ten dzień jest średni , bywało lepiej  byłam jak zawsze w szkole  i było normalnie .

*Jest taki dzień który chcemy zapamiętać do końca życia , jest taki moment  w życiu którego  nie da się wymazać mimo że usłyszałam : zapomnij o mnie ...

* Mimo ,że chciałam to naprawić i tak zawsze wszystko zaczęło się psuć .

wiem ta moja poezja ,  totalnie wiem  co mam ze sobą zrobić najchętniej poszła bym do kina i zapomniała na chwile , o tym wszystkim  ... tak na chwile....




1 komentarz:

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P