08 maja 2011

Było wesoło xd

Hejka u mnie wszystko dobrze jakoś leci , jutro szkoła jak mi się nie chce tam iść  ma jakiegoś lenia przez te wolne co było .  Dzisiaj byłam na turnieju  tam gdzie zawsze  ja dzisiaj losowałam w  jaką odmianę mają grać czy tradycyjnie w 8-kę, czy w 9 , czy  w 10 .Padło na 10  więc nie mieli wyboru xd  ,śmiesznie było dzisiaj  ^^ ale mogło być fajniej  bywa .Jak mi sie nic nie chce   totalnie  koszmar jakiś  ale daję radę jakoś jeszcze za miesiąc moje urodziny  ^^ jak fajnie xd  ja już się boję  co się będzie dziać na moich urodzinach xd , i co dostanę xd.
Ja normalnie się starzeję bo z 14 lat zrobi się 15  lat xd.



ładne co nie?xd

1 komentarz:

  1. no to było straszne, tak sie o niego bałam <33
    szczerze ?. zdjęcie jest bardzo ąłdne, ale zabrakło mi w nim czegoś ;< twojego przeslicznego UŚMIECHU !. <3333
    ja zawsze tez sie denerwuje przed urodzinami xdd.

    OdpowiedzUsuń

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P