28 stycznia 2011

W rytmie Green Day-a -Boulevard of broken Dream ;**

Hej! co tam u was ? bo ja jak zwykle siedzę i pisze ^^   zaraz jem obiad moje kochane szpagetti :). Nie wiem co będe robić potem ,czytałam troche mojej lektury ZEMSTY   musze ją na poniedziałek przeczytać !? Pogoda do kitu  ale jedno mnie martwi ,ze jest śnieg a ja nie lubie śniegu !! ? Teraz Słucham Paramore -Careful ;* jedna z moich ulubionych pisenek ale tez jest fajne Plaing God ^^. Musze coś ze sobą zrobić ale nie wiem  jeszcze co ? ^^  chodzi mi o jakieś zajecie oprocz czytania i siedzenia na kompie :P.Zrobiłam sobie  wczoraj fajne zdjęcie ^^ strasznie mi sie podoba ^^.
Fajne co nie ^^  jak ktoś by sie pytał to moja czapka jest tak specjalnie przekszywiona ^^.

Trochę póżniej !!

Pokłóciłam sie jeszcze bardziej z "PRZYJACIÓŁKA " ktorej juz nie mam bo okazała sie jeszcze bardziej wkurzająca nisz przedtem .Poszło o głupote wedłog niej ale ja nie chce jej juz znać . 





To ja i moje zabójcza czapka :P









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P