29 stycznia 2011

nice day ;)

Hej! co tam u was?
? zawsze to pisze u mnie dobrze ^^  Dzisiaj jadę do Ojca i nie wiem co będe robic  pewnie to samo co zwykle ... jeść tosty  ,chodzic na lodowisko i na Bilard :P .Musze sobie znaleść jakieś  zajęcie bo dotychczasowe mnie juz nudzą ale nie pisanie na blogu tylko inne rzeczy ...hmmm ....?? Moze zaczne robić więcej zdjęć bo to mnie fascynuje i lubie to robić .Tylko ze kiedy są jakieś fajne obiekty to ja siedze w łożku i pisze^^  zartuje :P.W czoraj miałam nie przyjemna rozmowe z MOJĄ "KOLEŻANKĄ " PRZYJACÓŁKĄ " od siedmu boleści ktora nie rozumie co to znaczy nie chce mi sie z tobą gadać ! Musiałam jej to cały czas pisac bo  nie rozumie , w sumie jej sie nie dziwie skoro do niej nic nie dociera ! Powiedziała mi pare nie miłych słów i ja jej tez zeby wiedziała co o niej myśle a ona to ujeła w 2 słowach :"JESTEŚ SZTUCZNA I PLASTIKOWA " jak ona mi to napisała to myślałam ze pójde do niej i ją walne patelnią w ten jej glupkowaty łeb !!!!  Mam jej dosyć i nie mam zamiaru sie do niej odzywac i dodała jeszcze ze : TY NIGDY NIE BYŁAŚ MOJA PRZYJACÓŁKĄ? BO JAKOŚ SOBIE NIE PRZYPOMINAM ZE BYŚ JĄ KIEDY KOLWIEK BYŁA !! zal mi jej :P potem dodam Foty z tego dnia ^^^

3 komentarze:

  1. HEY :)
    Ładnie tu ;) Może zainteresuje Cię tematyka mojego bloga, Dodajemy? :

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog, też prowadzę go w formie pamiętnika ^^ Mam nadzieję że zajrzysz ;)

    OdpowiedzUsuń

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P