30 stycznia 2011

eeee... jutro jest coś czego nie lubie ... ;/

hej! chyba wiecie o czym mówię? no tak koniec długo oczekiwanych ferii i school ....!!!  tydziej mój zapowiada sie ciekawie ,ponieważ  wstawanie o 7:00 czasami o 7:30 przebycie swoje w szkole i do domu a w domu ZAD .DOM . Ale mam nadzieje ,ze ten Luty szybko minie bo naszczęście ma tylko 28 dni ^^,a potem święta i moja kochana ciocia przyjeżdza ^^ i zostanie cały maj ^^.Ja sie bardzo ciesze bo jak znam zycie to ona mi coś kupi^^ ta ciocia juz tak ma :P, do mojej kolekcji ubrań których będe miała troszke mniej jak zrobie porządek w mojej szafie z ciuchów nie potrzebnych albo w których nie chce chodzić . Kurcze nie wiem ale zal mi ,ze sie tak szybko skończyły :/ ale strasznie sie nudziłam  i chyba po tym moim lenistwie przez 2 tygodnie to będe miała troche chęci do wytrzymania w tym miejscu gdzie jutro ide .... ZAL i to taki wielki ^^ hahahahah.Obiecuje,ze dodam dzisiaj foty na bloga wiem miałam dać w czoraj ale nie mialam mich duzo .Ale dziaj dodam .to ja kończe Papapa :**





 kwiatuszki ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P