08 grudnia 2010

ten Nudny dzień ...

Byłam tam gdzie zawsze  powiecmy ,ze nie było tak wesoło  jak poprzednim razem  ale dało sie przeżyć .W następnym tygodniu idziemy do kina ^^ na zemste futrzaków czy jakoś tak   nie wiem co to jest ale ok :p  i w środe ,czwartek i piątek mam na 3 lekcje bo trzecie kalsy piszą testy , ja sie ciesze wyśpie sie  nareście xd   .Pogoda do kitu  ale jest ciepło  to jakis postęp , od paru godzin siedze na kompie z przerwami i nie wiem co mam ze sobą zrobić . Napisałam nowego posta ale i tak go nikt nie komentuje wiem ze sa inne zajecia od komentowania  ,nie bede wam wymieniać  tego do czeko trzeba chodzic o 8:00 rano . W sumie sie niedziwie ,ze mam tak mało komentarzy a ich liczba to : 0 komentarzy pod każdym postem ;( troche nie fajnie ale rozumiem .Nie wiem co jeszcze mam tu nabazgrać by sie miło czytało :) nie któtym  , próbuje cos  napisać jakis fajny tekst ale nic mi nie wychodzi :( musze sie wziąść w garszść i coś w końcu napisać. Ten tydzień mozna zaliczyć do mniej udanych ale to dopiero środek tygodnia  i myśle ,ze dalsze 2 dni szkoły będą fajne i ciekawe .Nie liczyła bym na wiele  bo  nie każdy dzień musi być super,  ale fajnie by było gdzyby taki był . Musze jakoś przebrnąć przez ten koszmarny tydzień bo do szkoły nie chce mi sie  chodzić . A komu by sie chciało  no pewnie są takie osoby ,które lubią chodzic do szkoły ale tylko poto  by sie pośmiać na lekcjach   i czegoś sie nauczyć  .Ja w sumie lubie tak chodzic ale tylko w tedy kiedy mam dobry dzień i cos ciekawego sie dzieje .Nie bede tu duzo pisać bo  zaniedługo to list tu napisze :P .

papapap ;**



 wstawie jakieś zdęcia kóre przerobiła w programie picasa 3 :P






1 komentarz:

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P