09 grudnia 2010

w Szkole :P i w domu:P

Jetem wszkole :P mam teraz informatyke , i chwiel wolną .  Potem mam polskie i na kokrki z fizyki poprawić spawdzian ;/ a potem ide do domu XD nie wiem co tu jeszcze mam napisać .Dodałam w czoraj  zdjecia   na bloga  i wiem strasznie duzy format .  Nastepnym razem dodam zle mniejsze , powiecmy ze  ten tydzie szaliczam do udanych , no moze nie całkiem ale udany XD   Jutro ide na lowodisko z ojcem  i bedzie fajnie .Ostanio moja jazda na łyzwach była koszmarna  bo moja noga była cały czas na jednej stronie  a to nie fajnie :Pnapisze coś potem .. Pa pa ;**No to jestem :P ,    to była moja relacja z lekcji  infromatyki xd wiem powinnam pilnie sie uczyć ale  facet dał nam wolne :P  tak jest prawie zawsze  jak ma infe ....  zalowo ....... kolorowo ....wesoło ..... <3 jutro bedzie fajny dzień po południu bo jade do ojca  i  na lowowisko    nie moge sie doczkać ale nie jde do niego na cały weekend  bo wracam  sobote  rano  ,ponieważ  idzie na wesele koloegi ;)  i  nie moge u niego zostać a nie wiem czy pójde na turniej  w niedziele  a szkoda bo ja tam lubie być   bo jest fajnie :P dodałam ostanio foty na facebooka i jeszcze nikt nie somentowała z oznaczonych na  zdjęciu  osób . Powiecmy ze jestem szczęśliwa bo poprawiłam  sobie oceny tylko został mi niemiecki i zaliczyc kartkówke z polaka  z lektury Romeo i Juli  załosna ta lektóra jest :/ ale następna podobo jest fajana Fredro _-Zemsta   tylko imienia autora nie pamiętam .Przykleiłam na okno bałwana i  bąbki  (nakleji  przezroczyste )     fajnie to wyglada .Nie moge sie doczekać świąt :P  .To ja już kończe i tak wiem ze nikt nie doda komentarza  pod miom postem .ale przezyje jakoś .Papapapa:** XOXOXO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P