05 grudnia 2010

fajny dzień a zarazem nudyny ...^^

właśnie wstałam ^^ i nie wiem do czego mam zacząć .Utworzyłam wczoraj stronka ,która znajduje sie po prawej stronie na obderwatorami .Zachęcam do oglądania zdjęć autorsytwa mojego ,poniewaz są fajne  i wielu osobą sie podobają^^więć zapraszam.. dodtałam tylko jedno zdjęcie z colą  ,które jest bardzo fajne :p dziaisiaj dodam więcej zdjeć  .Jeśli chodzi o waszą opinie to  komentjcie w komentarzach pod tym postem ^^ lub jak sie da to pod zdjeciami na stronie ,tylko musze zobaczyć czy da sie tam wstawić komentarze .. a jak nie to pomyśle nad tym jak to zrobić ^^ogólnie dzień zapowiada sie fajnie  jutro 6 grudnia ^^ mikolajki :P ciekawe co dostane od ojca bo on coś kompinuje .tylko nie wiem co :P  posodbo zamówił coś z allegro ,ale jeszcze nie doszło  mówi ,ze moze juto powinno przyjść .  Potem jade na turniej bilarda ^^ i chyba sobie pogram ale nie na turnieju tylko tak sobie ^^ bende miała swój kij  i bedzie on w kolorach retro  brudny róż  z  czarnym ... UWAGA !! mozna komentować  moje zdjęcia bezpośrednio pod   zdjęciami ...  kto chentny moze obaczyć moje zdjecia ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P