04 grudnia 2010

Mijający wolno dzień .......(^_^)

hej wszystkim ! jesli chodzi o mnie to nic ciekawego sie nie dzieje ,jestsem u  ojaca jak zawsze dzisiaj ide n lodowisko ^^ bedzie fajnie :P apotem nie wiem gdzie wyladuje . w tv nic ciekawego nie leci same powtórki albo jakies nudne programy  mogli by pościć jakiś fajny film na ps.Kocham cie bardzo fajny film polecam   jak kotś lubi   filmy romantyczne :P akurat  leci Na wspólnej .....  wstałam jak zawsze rano i napisała do mnie kolezanka   i  powiedziała mi ze była  z mamą w pracy i ze było fajnie ^^ w poniedziałek jest 6 grudnia  i mikołajki :P ciekawe co dostane podobno ojciec coś zamówił z allegro  ale nie chce mi nic powiedzieć jak juz o niczym nie myśle  tylko co on kombinuje :P   ale dowiem  sie w poniedziałek  ,kurcze nie moge sie doczekać ^^ nie lubie tak jak ktoś mi coś mówi ze bedzie niespodzianka   bo ja wtedy nie mysle racjonalnie .. również też świą nie moge sie doczekać ^^ bo po świętach  jade w góry ^^ na sylwestra :P kurcze bedzie fajnie xd  pozdrawiam wszytskich czytelników mojego bloga i obserwatorów   komentujcie moje posty .z poważniem Paulla :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P