04 listopada 2010

Hej ! co tam u was pewnie tak samo jak u mnie nudy ^^  byłam w szkole i było nawet  fajnie  ale jutro  mam dziwne lekcje  bo :
1. nie mam mam na 8:50....
2. angilelski
3.niemiecki
4.wf
5.geografia
6.wos

  no to jest mój plan na piątek czyli jutro ... dowiedziałam sie  ze 11 i 12 listopada ma  wolne !! fajnie nie  :P...  jak ja kocham mieć wolne w szkole xd  nie moge sie doczekać ^^.... pisze właśnie z moją kuzynką  sztrasznie  ją lubie ^^....   oglądam teraz  sąd rodzinny .. ale nic ciekawego  tam nie ma.....
kurcze nie wiem co mam jescze napisać moja mama jutro jedzie do pracy  i będe miała luz ^^  ja lubie jak mam luz   ^^     hahaha jestem chora ^^   pisze na tym moim blogu prawie 3 miesiace  i dalej nie wiem co mam pisać to znaczy jaki temat mam fajny wybrać ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P