03 listopada 2010

... bral słów.... ^^ 3.11.10 rok

Hej!! waśnie skończyłam czytać blogi innych osób i było to posty wesołe i smutne ... ale moja notka będzie raczej jak zwykle  normalna .Byłam jak zawsze w szkole i było nudno jak zawsze jednak trochę się śmiałam na zajęciach technicznych .... które mam co 2 tygodnie i do tego zmianił mi sie paln zajęć i mam taki misz masz z tym planem ze historia . No moze nie jest tak zle ale i tak jest głupio ... ha tylko piątek mam sie fajnie ^^  bo mam na 8:45 ^^ ...  WF to była masakra na maxa  bo graliśmy z klasą 2b i oni są tak poryci ze nie moge  na nich juz patrzeć !!    nie dośc ze kazali mi cały czas stać na sierodku  i nie podawali mi  piłki tylko odnijali tylko między soba !!  nie wiem jak moja koleżanka z tej klasy wytrzymuje z nimi w klasie ... bo ja bym tam zwariowałam !!  nie wiem co mam jescze napisać bo nie mam tematu . Mama powiedziała ze moge sie mieć bierzmowania ale potem będe miała problem ze ślubem kościelnym no chyba ze wtedy bede chodzić na bierzmowanie .Tak naprawde ja nie zdałam bo za duzo  byłam w kościele jak chiałam isc do księdza porozmawiać to  go nie było .TO NIE FER !!  ale dobra pogodziłam sie z tym ale nie wiem co jeszcze zrobie moge przystąpie do bierzmowania  ale bende musiała pogadać z księdzem zebym była na 2 roku .a  nie na 1... zal co nie !  musiałam to napisac bo tak mi lepiej jak wyleje wszytko na papier (to znaczy na bloga ^^) xd  kurcze troche głupio  napisałam z ta notke ale przezyje ^^ to ja juz kończe ^^ Pa Pa Pa ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P