05 listopada 2010

5.11.10 rok

Hej!!  u mnie nic ciekawego ^^ jak zawsze ... moja mama juz pojechała  i przyjechała do mnie babcia  fajnie nie ^^ męczy mnie jedna sprawa  o  której nie moge zapomniec a mianowicie powiedziałam mamie ze nie mam jedynek bo chciałam je poprawic ale  potem zadzwonił do mnie ojciec i zapytał sie mnie czy faktycznie nie mam kap ale ja powiedziałam ze mam jakies 3 a on powiedziała ze jemu moge wszytsko mówić więc mu powiedziała ale ja nie mam 3 kap tylko pare :(  własnie weszłam na strone szkoły i zpobaczyłam moje oceny i nawed mam fajne tylko te kapy gdzie niegdzie  martwi mnie to strasznie bende musiała  jakoś to naprawić  i mieć ich mniej bo ja nie lubie mieć kap :( tylko jak   ja to teraz powiem rodzicą :( kurcze  jestem zała <beczy > zart xd  wiek pisze głupoty bo pisze to co mam do napisania ... chce by moje problemy sie skończyły raz na zawsze !!!!!  mam dosyc tego wszytskiego  nie lubie tak cyganić ludzi naprawde  ale ja  jakoś nie umiem mówić wprost ze mam jakis kłopot z czymś  ,nie wiem dla czego :( co mam zrobic by juz tak nie robic zeby nie było potem nie porozumień   nie jestem orłem ale chce mieć dobre oceny no nawde takie mam ^^  ale nie które  .... i tak mam mało jeszcze ocen bo to i tak jeszcze 1 semestr  ale i tak zeniedlugo bedzie 2 ...

1 komentarz:

  1. Paulla to Ty oszukałaś swoją mamę ? Wow ja robię to na każdym kroku i jakoś nie mam wyrzutów sumienia ^^

    OdpowiedzUsuń

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P