01 listopada 2010

Ale nudy ............ listopad już ;(

hej!! nie wiem  od czego zacząć pisać , no tak  może zacznę od początku
1.wstałam
2.zjadłam śniadanie
3.umyłam zęby
4.i tak sobie siedzę ... i się nudzę ;P
i nie wiem co będę robić  bo    nie wiem  jakie zajęcie mam sobie znaleść . tyle ze  pisze na blogu
i słucham jakieś dendej piosenki na MTV w HD  w telewizji EN .... ale teraz leci Emili Osmet -let's be friedns ...  nie przepadam za nią ale nawed fajna piosenka ...   nie mam zielonego pojęcia co jescze moge robić zamiast pisania na blogu .. nikt mi nie komentuje ale daje rade  ^^ pogoda jest taka sobie  jak by miał padać deszcz... i jest wmiare ciepło jak na jesień.... potem chyba pojade na bilarda ale jeszcze nie wiem ... zobacze  jeszcze ... na grobach była wczoraj ale dzisiaj nie poszłam bo moja babcia jest przeziębiona więc mama pojechała rano nie wiem czy pojechała  bo mnie nie mam u babci.... teraz leci the HURT  ta nowa pisenka ale nie wiem jak się ją pisze  ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P