27 października 2010

NUDY !!!!!27.10.10 rok

Nie wiem co mam robic kurcze .... w piątek mamy sie pomalowac do szkoły na Halloweenowo ... mam juz pomył jak ale nie wiem czy pomalowa sie w szkole czy w domu ?? bo nie wiem czy ta na ulice moge wyjsc ^^ bo niechce zeby sie ludzie przestraszyli xd  ... Totalnie nie wiem jak mam sobie czas zorganizowac... chce sobie poprawic kilka moich ocen ale nie wiem zaco sie zabrac tylko polski mnie gnębi i matma  ale chyba bende musiała wziąśc sie w garśc o nie ma innego wyjscia ...  zaniedługo wywiadówka a ja nie chce miec takich ocen jakie mam ...   zle sie czuje jak tak mam  z ocenami nie lubie tego uczcia ... to taka nie pewnsc  ....  najbardziej to mnie męczy POLSKI !!!  nie lubie polskiego !!!

1 komentarz:

  1. Hej, to ja z kolorowej-kredki.
    Bardzo bym cię prosiła o obserwację mojego nowego pamiętnika - czekoladowy-stworek.blogspot.com

    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P