28 października 2010

28.10.10 rok

HEJ !!wam xd umnie wszystko dobrze ^^ byłam w szkole ja zwykle  .... i moja sytuacja z moimi ocenami uległa częściowo zmianie o z polskiego mam 3 kapy mniej ^^ bo pani sie pomyliła ^^ i dostałam 4 za charakterystyke ^^ fajnie co nie xd :P jestem jednak madra ;p   jem teraz  prazynki  paprykowe , i pisze na blogu ^^.Na moich lekcjach:
1.chemia- spoko :D
2.historia- nudy :/
3.godz-wych- eee to co robiliśmy na niej to  było dziwne ^^ musialiśmy przykleic sobie kartki do pleców i musieliśmy napisac coś  miłego ^^ lol co nie ^^
4.matma- nudyyyyy  nie lubie matmy fuj !
5.infa- fajnie było xd 
6.polski- ah te moje 4 ^^
właściwie to nie wiem co mam pisac bo  nie chce smietnika zrbic ^^









 to malowałam dzisiaj moim kochanym cyrklem ^^
te powyrzej zdjęcia to  moje przypinki  ktore sobie kupiłam w new yorkeze ^^

1 komentarz:

  1. Chciałam się odwdzięczyć za miłe komentarze na moim blogu i za obserwację :)

    ja też kocham cyrklem rysowac, tylko koślawo wychodzi..

    Zapraszam z powrotem na czekoladowy-stworek.blogspot.com

    Daylie

    PS; Śliczna kokardeczka ;*

    OdpowiedzUsuń

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P