26 października 2010

26.10.10 rok

ten dzień można zaliczyc do udanych ^^... jak narazie ^^ ... w szkole jakoś idzie  ale bende musiała isc na kori z polaja i sie stroszku podciągnąc :P damy rade xd.....  juro mam kartkówke z polja z lekury SKĄPIEC .  Fajnie co nie ..   bende musiała ja preczytac ale tylko streszczenie bo niechce i sie jej całej czytac  .... ^^ jestem leniem wiem ^^ xd . Nie wiem co escze mam naisac bo brak mi pomysłów ^^ powiecmy ze damy rade xd ... Nudzi mi sie strasznie nawed przeczytałam nawed troche lektury szkolnej  masakra ona jest taka nudna i troche  skomplikowana ^^   ale da sie mniej więcej da sie zrozumieć ...  chyba ide zobaczyc film bo nie wiem co mam jescze napisac totalne nudy jutro szkoła maskra totalna ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P