02 października 2010

co słychac?? 2.10.10 rok

hej !! więc juz wstałam ^^ ale obudziłam sie o 03:19 i nie mogłam jakos zasnąć ale sie udało ^^ jest gdzies godzina 09:20 a ja dlalej leze w łózku ^^ nie wiem co mam robic jeszcze bo to dopiero początek dnia .W czoraj chciałam wymyślec jakis fajny i nowy tekst dla (pisenki ^^)tam porostu pisze wszystko co mam w głowie i potem wymyslam koleny wers i tak powstaje moje własne dzieło ... nie lubie sie chawalic zytnio ale mało osób wie ze pisze tylko moje 4 kolezki i Moja Pani z Polskiego xd i to przez martyna bo ona jej powiedziała^^
moim marzeniem jest napisac tekst który bedzie z o wszystkim co sie dzieje wokół mnie ..ale jakos mi to nie wychodzi ...jesli chcecie przeczytac jakis tekst to piscie do mnie na gadu-22588791 jesli komus sie spodoba z gory dziekuje :P

2 komentarze:

  1. Jak będę miała trochę więcej czasu, to na pewno napiszę. Na razie mam zawalony cały dzień, bo muszę posprzątać w pokoju i jeszcze przepisać lekcje z dwóch ostatnich dni. ; x

    OdpowiedzUsuń
  2. wklej ten tekst xD
    dodajem się ,3
    zapraszam:
    www.pictureslive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P