03 października 2010

3.10.10 rok

hej!! kompletnie nie wiem co mam zrobić ^^ ha chciałam iść na turniej bilarda ale nie mam prądu w całym centrum miasta więc nigdzie nie można iść fatalnie :P katastrofa jakaś jutro szkoła koszmar nieee ale może będzie fajnie xd kompletnie nie wiem co mam dalej napisac nie napisałam zadej piosenki ale dla chcących przeczytać jakiś mój tekst to  wkleję  go na bloga ^^.

o to on ...^^

1,każdego dnia potrzebowała chwili zrozumienia
,lecz nikt jej nie słuchał kiedy potrzebowała wsparcia
nikt nie pomógł jej
nie mogła liczyć na nikogo
była sama ze swoimi marzeniami
ze swoimi problemami


taka  już jest zamkięta
we własnym świecie
bez nikogo

ref. Nie mogłam patrzeć jak ona tak cierpi
każdy dzień był taki sam te same puste spojrzenia
ten sam pusty uśmiech  nie mogłam o niej zapomnieć  ona potrzebowała miłości ,której nik jej nie mógł dać

dlaczego ona tak cierpi
dlaczego nie może być inaczej
kiedy zrozumiem dlaczego ,to wszystko jest  takie złe


2,ona czuła to każdego dnia co raz bardziej
i nikt jej nie może pomóc ,to wszystko dzieje się za szybko
nie mogę jej zapomnieć tej dziewczyny która tak cierpi

wiesz dlaczego tak się stało
wiesz dlaczego twoje pytanie pozostało bez odpowiedzi
bo nikt jej nie zna ,tylko ja
chcesz ją poznać to sprobuj  ją zrozumieć


ref.nie mogłam patrzeć  jak ona tak cierpi
  każdy dzień był taki sam te same puste spojrzenia
te same puste dni ,ten sam pusty uśmiech nie mogłam o niej zapomnieć  ona potrzebowała miłosci której nikt nie mógł jej dać....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P