29 października 2010

29.10.10 rok

hej!! miałam dziaj fajny dzień bo w szkole mieliśmy halloween musielismy sie pomalowac ale nie ktorzy mieli tak jane makijaze :P ja miałam bluze zrogami ^^ i byłam pomalowana ^^ dodam fote to zobaczycie sami xd nie no było fajnie ^^ wręcz super   w mojej szkole zrobili strajk z powodu odwołanej dyskoteki która miała być dzisiaj   koszmar wszyscy siedzieli na sierotku szkoły i krzyczeli  STRAJKUJEMY !! to byli tylko ucznowie  i to miało być na zasadzie  ze nie mieli isc na leckje  ale wparowała wicedyrektor i wygoniła wszytskich z tamtąd mnie tam nie było bo w wtedy miałam gegre ...ale fanie było xd ten dzień był super !! hahhaha .. teraz siedze na łożku i pisze  notke fajnie nie xd moja klasa jest chora bo  ona oniczym nie gadali tylko o tej dyskotece jak  by nie było nic poza tym normalnie miała mi chote pozaklejac usta by nic nie mówili kupiłam sobie  czarna bluzke z werzą Ayfla  w krpoki ^^ fajnie ona wygląda :P i na rękawach ma pufy ... było fajnie xd ... to ja chyba koncze ale mi sie niechce kończyc tego pisania bo mi sie fajnie pisze ^^  ,  zaraz bende jesc pizze mniam ^^ wiem o tej godzinie koszmar co nie ^^ i pije cole zero  moja ulubiona :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P