19 października 2010

19.10.10 rok

Witajcie !! jak chcecie wiedzieć co tam u mnie słychać to wszystko dobrze ...  nie chce mi sie pisac zbytnio ale co mam zrobić ^^ musze napewno zrobić zadania domowe ale nie wiem czy jakieś mam chyba z fizy ale nie wiem o co w nim chodzi .... super nie ^^dostałam dzisiaj 3 z polaja z kartkówke z zasad orttografi ^^ prawda ze jestem mądra hahaha xd mam takiego lenia ze to historia !! nic mi sie nie chce  nie wiem od czego mam zacząć .To zaczniemy od wszamania pączka ^^dokładnie nie wiem co bende robic póżniej ale spoko xd to ja koncze napisze cos jeszcze pozniej ...pa ^^
teraz siedzę i słucham Adama Lamberta ^^ ma fajne piosenki ^^  a szczególnie fajna jest :

Adam Lambert - Whataya Want From Me

 fajna naprawdę ^^ A tearaz słucham Rihanny -love the way you lie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P