18 października 2010

18.10.10 rok ToTALNE NUDY ;/

Hej!! u mnie nudy ... do tego szkoła to jeszcze gorzej ....ale nie będę robić afery z tego powodu .Powiedzmy że jakoś leci .. tylko ze powoli nasz kraj dopadła już jesień jak widać a to świadczy że za niedługo będzie zimna (nie lubię zimy).........byłam w szkole i dowiedziałam sie kilku rzeczy..1.dyskoteka na którą nie idę bo nie bende robić siary ..2.noc filmowa nie wiadomo kiedy do tego dojdzie ..3.i ze miałam 2 sprawdziany w jednym dniu i jutro też tak mam .......nie lubie tam chodzić  bo tam jest nudno ale czasmi fajnie xd... nie wiem co mam jeszcze napisać bo nie wiem co tu jeszcze w czepić ... ten tydzień jest bardzo zamieszany bo co chwile coś jest a to sprawdzian a to kartkówka  .... no tak nie wiem co nauczyciele jeszcze kombinują ale lepiej zeby nic juz nie szykowali bo ja nie chce juz tego tłoku ... DAMY RADE (chyba XD)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P