20 października 2010

JUTRO WYCIECZKA!! ^^

Hej! jutro jadę na wycieczkę ona jest dla osób chętnych ^^ za nią się nic nie płaci ^^ fajnie nie xd Ta wycieczka jest do Parku naukowo-technicznego  i mamy tam oglądać  walki robotów  chyba w 3D  ^^ fajnie co nie xd  ..Nie mogę się doczekać ...ja  nie wiem gdzie to jest  ,bo nigdy nie słyszałam o tym nigdy  ,właśnie sprawdziłam jak ten technopark wygląda  jest on nawed fajny i ogromny ^^ ingdy tam nie byłam więc jutro się dowiem jak to wygląda naprawde^^ .ostatnio dużo się dziej w moim otoczeniu ogólnie to szkoła i tylko to się narazie liczy  jak widać .... nie lubie tego ... jak zreszta wszyscy ...
Napisałam ostatnio nową piosenke jak ktoś chce ją przeczytać to prosze wkleje ją na bloga jak ją dokończe a nazywa sie ona :TYLKO TYLE ..jest bardzo fajna według mnie oczywiście ale pewnie was też ^^ ...opowiada ona o dziewczynie która cierpi z powodu swojego chłopaka który robi co chce jest ona trochce zbliżona do problemu znajomej mojego ojaca która mam problemy ze swoim chłopakiem ...nie wiem co chodz idokładnie ale mimo tego jest cos w niej takiego ze kiedy ja czytam to mam wrażenie jakby ona była tak prawdziwa i szczera .Napisałam już duzo tekstów i  nie wiem czy ona nie jest tą piosenką którą chciałam napisać  .... myslę że mi sie udało  i jestem z tego bardzo zadowolona i nie moge sie doczekać jak ją przeczytacie bo mam nadziej ze sie wam spodoba ^^ serdecznie pozdrawiam moich czytelników któzy czytaja mojego bloga i zycze miłego czytania mojego posta z nia 20.10.10 rok ...pa pa pa pa pa

PS.czekam na komentarze ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P