16 października 2010

16.10.10 rok

hej!! właśnie wstałam i nie wiem co mam robić na razie pisze notkę jak widać... kurcze ten dzień może być naprawdę fajny  ponieważ :ide do kina na Doriana Greya ^^ dawno nie byłam w kinie więc muszę nadrobić zaległości.... i jeszcze odwiedzę wypożyczalnie filmów bo chce sobie zobaczyć film:The Last Song,Harrego Pottera i czare ognia (moja ulubiona część ^^)i pozdrawiam moją koleżankę która uwielbia Harrego Pottera ^^ i również czyta mojego bloga ^^....no tak  nie wiem co jeszcze napisać ..... eee :P narazie kończe bo  nie mam pomysłu co dlalej napisać ... potem coś jeszcze dodam ...:P


kocham tą piosenke Avril Lavigne-Mobile

Went back home again
this sucks gotta pack up and leave again
say goodbye to all my friends
can't say when I'll be there again
It's time now to turn around
Turn my back on everything
everything....

Everythings changing
When I turn around
I'm out of my control
I'm a mobile

Start back at this life
Stretch myself back into the vibe
I'm waking up to say I've tried
Instead of waking up to another TV GUIDE
It's time now to turn around
Turn and walk off this crazy ground

Everythings changing
When I turn around
I'm out of my control
I'm a mobile

Hanging from the ceiling
life's a mobile spinning round
with mixed feelings crazy & wild
sometimes I wanna scream out loud

Everythings changing
When I turn around
I'm out of my control
I'm a mobile
  tłumaczenie ^^

Znów wróciłam do domu
To jest do kitu
Idę się spakować i znów odchodzę
pożegnać się z przyjaciółmi
nie mogę powiedzieć
kiedy ponownie wrócę
to teraz czas by się odwrócić
od wszystkiego (odwracam się)

wszystko się zmienia, gdy się odwracam
nie mam nic pod kontrolę
jestem w ruchu(2x)

wróciłam do tego życia
wyciągam siebie spowrotem do (...)
idę, by powiedzieć, że próbowałam
zamiast iść do następnego kierownika TV
to teraz czas by się odwrócić
w tym zwariowanym gruncie, och, och

wszystko się zmienia, wszystko co wiem
gdziekolwiek idę
jestem zakręcona

wieszając się od sufitu
życie jest zakręcone
kręcąc się z miksowanymi uczuciami
szalona i dzika
czasami tak głośno krzyczę

wszystko się zmienia
gdziekolwiek idę
nie mam nic pod kontrolą
wszystko się zmienia
gdziekolwiek idę

2 komentarze:

  1. polecam ci film last song. jest piękny !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom. Ja oglądałam The Last Song. Nawet fajny ale nie obejrzałam do końca bo z deka za długi.. ;3

    Zapraszam - > www.pamietnik-yoshimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P