15 października 2010

15.10.10. rok

hej!! no tak byłam dzisiaj w szkole jak zwykle ^^ i było nawet fajnie  ... potem wróciłam do  domu i zaczęłam się pakowac na weekend ^^  a poza tym to nic ciekawego ^^ może potem coś napisze ..^^  powchodziłam sobie na różne stronki z różnymi rzeczami i nic ciekawego nie było i mało interesującego jak widac ^^ .Za chwile ide oglądac  mój serial majka więc juz musze schodzic xd .



PS.jesli ktos chce zebym pisała dłuższe notki to ok tylko ostatnio nie chciało mi sie pisac zbyt duzo ale ok bende pisac wiecej ... POzDRawIAm  Paulla ^^

obiecałam więc jestem ^^ właśnie oglądam  Noc w Muzeum tylko  nie wiem która to częśc ale wiem ze  jest fajna chyba to 1 polecam i 2 tez jest fajna ^^  jak ktoś  juz ogladał to wie ze to jest fajne xd  kurcze nie wiem co mjeszcze napisac bo nie mam pomysłu ^^ jutro ide do kina na Doriana Dreya  nie  wiem co to dokladnie jest ale czytałam ulotke i nawed fajne xd  lubie pisac  sobie  wieczorem bo wtedy więcej ciekawych rzeczy mi do głowy przychodzi ^^ ;P jem sobie teraz chipsy keczupowe  nie powinnam ale zrobie wyjatek  ... no tak te moje notki są troche dziwne ale jak wam sie podobają to fajnie ^^ to ja już chyba skończe to pisanie bo nie wiem co dalej napisac a  nie chce  pisać głupot to kończe to pa pa pa ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P