11 października 2010

11.10.10 rok

hej !!ten dzień mogę zaliczyc do mniej udanych ....poniewaz jak co rano jestem w szkole i tam mam lekcje  jak kazdy ^^i moja piersza lekcja była to matma -okropny przedmiot :/i okropn baba  bo dostałam kape ze spr.zbrakło mi jedneg punkta do dwoi koszmar nie i muse jutro isc topoprawic bo sa jutro korki ....... Nie moge sie doczekac jutra bo moze przyjdzie paczka do mnie z moja bluza ktorą sobie kupiłam na allegro z kolekcji Abbey Down od Avril Lavigne ^^ jest ona czarna i ma rogi na kapturze ^^  no tak ja  jako nienormalna fanka  ^^ tak to własnie ja xd nie wiem co jescze mam naisac no moze ze w szkole było nawed fajnie bo  było wesoło ^^     ale nie tak bardzo wesoło wogole  zaczynam byc przeziebiona  ^^i czuje sie tak sobie . no wiec ja juz kończe <papapa> ;****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P