10 października 2010

10.10.10 rok^^

hej!! fajna data ci nie ?? hi hi no więc ja siedze sobie w domu na kanapie ^^ i oglądam jakis program o  drapieznych zwierzętach.... nawed fajny ^^leci on na WILD HD w televizji EN ^^ no tak jesli chodzi o pogode to  nawde fajna tylko nie wiem czy jest zimno ?? ale chyba tak skoro juz jest jesień ^^.... nie lubie jesieni...no chba ze kolory... moja ulubiona pora roku to lato i wiosna ..... dziaj ten dzień zapowiada sie bardzo fajnie bo ide na turniej bilarda i potem do kina ^^ to moje ulubione miejsce KINO <3 nie wiem co mam napiac poniewaz chyba wszystko juz napisałam ale potem napisze wam relacje z turnieju ^^.Tam jest taki fajny facet ktory  zawsze pije Duze piwo i na głowie stoi mu kogut hhaha ten facet jest taki śmieszny hahahah... zrobie wam zdjecia z tamtąd ^^ dozobaczenia pozniej ...

PS.Dzieki Zaklina za zachęcanie osób do obserwowania mojego bloga ;** naprawde nie musiałas :**...i pozdrawiam xd... ^^ jestem juz ^^   czuje sie tak sobie ....  mam nadzieje ze sie nie rozchoruje ...(odpukać)  to ja ide jeść kolacje ^^




to ja w nowym fryzie :P

3 komentarze:

  1. exstra blog . ; D Obserwuję ^^

    Zapraszam do mnie : miastololli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog ;P zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ! ^ ^
    Mam pytanie, jak możesz to odpowiedź. :*
    Z jakiej stronki wzięłaś ten cudny obrazek drzewo z pinkowymi kwiatami ? :> Z bloggera?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P