12 października 2010

12.10.10 rok

hej!! ten dzien mozna zaliczyc do udanych ale z jednym wyjątkiem  ..... pokłociłam sie z kimś z rodziny)
  wiec jednym słowem kiszka :/ jest mi zimno i właśnie załozyłam sobie moją bluze  tą samą którą ma Żaklina ^^pozdrawiam ją :** moja bluza którą miałam sotac dzisiaj jeszcze nie przyszła ale pewnie jutro przyjdzie zapewne ....bo do 3 dni powinnam dostac ^^ super nie ^^ .Jutro wraca moja mama bo wyjechala do pracy i jutro zobcze moją zwariowaną  mame xd .............^^

to jest moja bluza ktora mam sotac jutro moze ^^ tylko ze to nie ja tylko Avril jest na tej focie ^^
w szkole nudy jak zwykle  moje lekcje były  nudne i chciało mi sie spac strasznie ^^


To moja Bluza ^^ fajna ?!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P