09 października 2010

9.10.10.rok

hej!! byłam dzisiaj u fryzjera i  poprawiałam sobie odrosty i  pofarbowałam sobie też tył ^^ a tak ogólnie  to nic się nie działo ale musiałam zrobić rzecz którą nie lubię to znaczy sprzątać .... nie nie jak ja tego nie lubię.....teraz czekam na ojca żeby pomnie przyjechał  bo mam do niego jechać na weekend .... wiem to trochę  brzmi dziwnie ale  to osobista sprawa więc nie bendę o tym pisać.....pogoda dzisiaj  nawet ładna ...świeci słońce i jest zimno brryy....ale dałam rade ^^  jest mi zimno ale nie chce mi się isć po bluzę ^^kurcze nie wiem co jeszcze mam napisać.....(tymczasowo bark tematu xd)

2 komentarze:

  1. Hej!dodaje do obserwatorów!pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :)
    Dodaję się do obserwatorów i proszę o to samo na kolorowa-kredka.blogspot.com xd

    OdpowiedzUsuń

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P