08 lutego 2013

CO z tego będzie ? - nie wiem...

HEJ !  u mnie jest w porządku  tyle tylko , że nie tak jak bym chciała do końca . Nie za dużo się działo , ale będzie się działo , ponieważ zapisałam się na wolontariat z dziewczynami . Nie wiem co mam robić , nic mi  się nie chce ... nie wiem , ale chyba mam lekkiego doła .Dzisiejszy dzień był średnio fajny ... powiedziałabym , że do kitu . Pojechałam do szkoły na spotkanie wolontariuszy  a potem do domu , moja przyjaciółka jest na mnie zła ...  super po prostu ! :( . 
Nie mam wgl humoru  jak ja tego nie lubię ... jutro na szczęście  jest weekend a w pon MAM FERIE <3 ,
mam nadzieje , że będzie fajnie chociaż tyle dobrego z tego  wszystkiego . 


Muzyk​a nie​ tylk​o daj​e nam​ ukoj​enie ​i dos​tarcz​a roz​rywki​. Jes​t czy​mś wi​ęcej.​ Możn​a poz​nać c​złowi​eka p​o muz​yce, ​jakie​j słu​cha.P​aulo ​C.

1 komentarz:

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P