18 stycznia 2013

Give me Love :3

Dzień nawet fajny , na początek dostałam  opiernicz od pana w PW (przysposobienie wojskowe) , że się ciepło nie ubrałam xd  to fakt było mi zimnooo jak nie wiem ... :O . W końcu weekend  cieszę się z tego :3 ponieważ mogę iść na lodowisko  z klasą też idę  ale na 3 wf ;D i w ramach fakultetu z wf :O . Będzie fajnie coś tak czuje ^^ ,  ah ten dzień jest zwariowany :3  ... ładowarka od laptopa mi się powili psuje , słuchawki mi szaleją ... ah  po prostu żal !  jak to się mówi ^^ .   Jak na razie u mnie wszystko dobrze  :3 zobaczymy co dalej z tego będzie ale ciiiiiii :3 .

1 komentarz:

  1. Fajny przedmiot przysposobienie wojskowe ;) ja mialam obronne w lo ;D Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P