07 listopada 2012

Zimnooooo ...

Dzisiejszy dzień był nawet fajny  powiedziałabym , że było wesoło :) .
Z samego rana  dowiedziałam się ,  od pewnej osoby , że czyta mojego bloga ^^  wow normalnie szok :D .
Na 20 minutowej było fajnie   , poszłyśmy z koleżanką  do sklepu i kupiłyśmy  schoko bonsy  , sprite a potem  miałyśmy napad śmiechu , potem coś tam  chłopaki od nas z klasy czeli gadać , że : jakie wy jesteście wariatki ;p pff   odezwali się kurczę ;p .

Pogoda jest do kitu jednym słowem ,  wstałam rano ciemno   przyszłam do domu ciemno  jak ja tego nie lubię ! -.-'  do tego jeszcze mój katar  maskara jakaś .

Do tego jest mi zimno jak nie wiem ...   mam nadzieje , że to nie przez  rozwijające się moje przeziębienie ...


 

4 komentarze:

  1. jak ja się od niektórych moich znajomych dowiedziałam, że czytają mojego bloga byłam też w szoku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. napady śmiechu to u mnie norma, hahaha ;P
    U mnie calutki dzień pada dzeszcz..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem, ile osób które ja znam mogłaby do mnie zaglądać ;p Buziaki i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi na szczęście jest ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P