06 listopada 2012

Piękne a za razem smutne :)

Dzisiejszy dzień nawet fajny , tylko ,że trochę rano było zimno ...  , jeśli chodzi o dzień w szkole  był nawet fajny  . Mieliśmy dzisiaj próbę  z okazji dnia 11 listopada tylko , że  akademia odbędzie się  13 listopada  ha ha ha a my musimy śpiewać  . Było dzisiaj wesoło  ;p jutro znowu próba ;D   śpiewamy 3 piosenki .

  Dzisiaj nic takiego ciekawego się nie działo ,  tyle , że znowu był nudy wf  jak zawsze .
A ja dalej jestem chora  mam dosyć  kaszlu , kataru i tego typu rzeczy   , wiem marudzę jak zwykle ;D . Napisałam ostatnio nowy tekst ;D  napisze go wam :) miłego czytania :) .


1 . Byłam młoda i naiwna
chciałam  osiągną  coś  robiąc
coś czego nie powinnam

Patrzenie nocą w gwiazdy 
myślenie  dla czego  jest tak
a nie inaczej

Dni  płynęły powoli  a my stawaliśmy się kimś kim  jeszcze
się kimś kim  jeszcze
nie byliśmy


Nasze nowe doświadczenia
Nasze  nowe postanowienia
Mówiły  wiele , ale 
Nie za dużo by nie  na mieszadz ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P