06 października 2012

U mnie Australia :)

Hej u mnie wszystko dobrze   w szkole jest fajnie ,  jest dużo śmiechu .Można powiedzieć , że jako klasa jesteśmy zgrani i tworzymy fajną atmosferę , ale nie jest tak kolorowo . Jest taka osoba  , która ciągle wygłasza swoje mądrości , powoli robi się do denerwujące . Jak na razie to tej osobie  nie zwróciłam uwagi , ale wole na razie się powstrzymać .Ja wszystko rozumiem , że można dużo mówić na jakiś temat , ale bez przesady . I do tego zachowywać się jak by się było pępkiem świata . Nie chce tu nikogo obrażać , ja tylko pisze to co myślę na ten temat .    Weekend mija mi fajnie   , nie dawno przyjechała do mojej babci ciocia z Australii . Jest  strasznie sympatyczną osobą z bardzo dużym poczuciem humoru :) . Szczerze nie widziałam jej wcześniej  tylko na zdjęciach , które przesyłała  . Teraz zobaczyłam ją  na żywo :)  . Pozdrawiam ;***

4 komentarze:

  1. miałam kiedyś podobną sytuacje w gimnazjum i niezbyt dobrze się to skończyło..

    OdpowiedzUsuń
  2. Umie ciocia mowic po polsku? ;) Buziaki, zapraszam jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ona jest polką ale wiele lat temu wyjechała do australi ^^

      Usuń
  3. Może lepiej powiedzieć to tej osobie face to face,zamiast pisać na blogu?;)

    OdpowiedzUsuń

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P