29 września 2012

Buuu to znowu ja ;D -wesele w klatce obok ^^

Od samego rana nie wiem co mam ze sobą zrobić ,  albo wiem muszę nauczyć się  tych czasów z francuskiego . Mam nadzieje , że  jakoś to ogarnę  w sumie to nie wiem co będę  robić  wieczorem. Pewnie siedzieć przy komputerze i ściągać piosenki xd albo oglądać tv chociaż nie wiem co dzisiaj leci ciekawego ;>. Może  pojadę po ten sweterek jeee fajnie by było bo  chciałabym pójść do szkoły w nim w poniedziałek ;D .  Siedzę sobie u babci i tak sobie oglądam serial JULIA , nawet fajny jest .   BUuu nie wiem co mam napisać ... chyba chwilowy brak tematu na ciekawy post .
                                                                 ~*~ *~*~
Dzisiaj w klatce obok na moim osiedlu było wesele  he he stała taka mała orkiestra składająca się z 5 osób i stali przed blokiem i grali do puki panna młoda   nie wyszła z bloku ;D he he . Wszyscy  ludzie , którzy przechodzili zatrzymywali się i czekali na gwoździa programu :) . A potem sobie pojechali i ... nic nie wiem xd . Jakie to było słodkie   ;) ale pana młodego nie było widać ... to było dziwne . No dobra mniejsza z tym  ja kończę pa pa pa ;) .Pozdrawiam .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P