01 września 2012

Już wrzesień ...

Hejka :) u mnie wszystko dobrze , tylko pogoda nie fajna jest szaro i ponuro  do tego jeszcze zimno . Oczywiście nie obyło się bez deszczu , który najprawdopodobniej  padał w nocy , jak na razie muszę się nacieszyć spaniem do 11:00  bo od poniedziałku nie będzie to możliwe . Rozpoczęcie mam na 9:00  mam nadzieje , że  nie będzie źle . Nie lubię takiej pogody,  bo wtedy nie ma nic ciekawego do roboty,  a siedzenie przed  laptopem cały dzień to nie zbyt dobre rozwiązanie zabicia czasu .  Zastanawiam się co ja dzisiaj będę robić  , bo jak na razie to nie mam żadnych ciekawych pomysłów .Prawdo podobnie  to jutro spotkam się z moimi przyjaciółkami  co mnie bardzo cieszy bo się za nimi stęskniłam .


Kocham tą piosenkę  Daughtry - It's Not Over <3

4 komentarze:

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P