24 sierpnia 2012

Kołobrzeg dzień 7 - powrót do domu

Hejka , ja dzisiaj  wracam do domu   tak normalnie to miałam wracać jutro , ale jest mała zmiana planów .  Ogólnie dzień minął mi nawet fajnie , ale miałam dzisiaj jakiś zły humor chciało mi się spać  .I do tego było mi strasznie zimno ,  padał dzisiaj deszcz i było zimno  w sumie to nic ciekawego się nie działo . Mój tydzień  w Kołobrzegu minął mi bardzo fajnie i  sympatycznie   a  naj mileń wspominam wyjście na kabaret skeczów męczących   ha ha oni są boscy musieli 3 razy bisować bo ludzie nie chcieli ich puścić to było bardzo fajnie :) . A w jednym ze skeczów był tekst  :   DAWAJ RENTĘ ha ha    potem jeden gość z  kabaretu wyszedł a  ludzie na widowni : DAWAJ RENTĘ ! he he .  To był mój pierwszy raz jak byłam na żywo , żeby zobaczyć kabaret , w sumie to jakoś ich wcześniej nie oglądałam . Dobra ja już lecę bo czeka mnie długa droga do domu ,   mam nadzieje , że się wyśpię   bo u mnie to różnie bywa . Pa pa pa :) .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P