23 sierpnia 2012

Kołobrzeg dzień 6 - długi spacer

hejka , dzisiaj znowu się nachodziłam na szczęście nogi mnie nie bolą tak bardzo . Dzisiejszy dzień  rozpoczął się jak zwykle  pysznym śniadaniem , potem poszliśmy na plażę i na obiad  oczywiście też pyszny . Poszliśmy na molo  a tam nie którzy puszczali lampiony ;D jak to fajnie wyglądało , my też kupiliśmy lampion ;D .Jutro wysyłam kartki moim przyjaciółką , tylko muszę kupić znaczki ^^ . Pogoda była nawet fajna  na plaży było ciepło i fajnie grzało słoneczko ,  oczywiście  potem poszłam na hydro masaż . Dodałam dzisiaj dwa posty bo wczoraj miałam wstawić posta z dnia (22.08.12 to z wczoraj ) , którego napisałam dzisiaj a ten post jest z dzisiaj xd  wiem , że to może być  trochę śmieszne  jak to napisałam xd . Jestem zmęczona jak zawsze i chyba zaraz pójdę spać , ale nie wiem jeszcze xd . Przepraszam , że nie  dodałam żadnych zdjęć , bo nie miałam czasu dorwać się do aparatu  raczej do czytnika kart z którego bez pośrednio zrzucam zdjęcia na laptopa. Nawet nie wiem ile ich tam jest , ale zapewne dużooo , jej nie mogę uwierzyć , że  ten tydzień tak szybko minął . Przecież nie dawno przyjechałam do Kołobrzegu  a w  sobotę  już jadę , i do tego jeszcze szkoła O NIE ! jak mi się nie chce tam iść ^^ zawsze tak mam jak powoli kończą się wakacje a zaczyna szkoła .  Jej , ale się rozpisałam   ja kończę dobranoc :) napiszę coś jutro :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P