17 sierpnia 2012

Jula - Na krawędzi -PS. dzisiaj wyjast

Hejka ! dzisiaj jadę ah normalnie urwanie głowy , moj staruszek sie jeszcze nie spakował   a  ja już dawno to zrobiłam . Mam nadzieje , że niczego nie zapomniałam.  Nie kiedy tak mam , że zastanawiam się  czy wszystko wzięłam  ^^ a potem okazuje się  , że jednak nie xd .  Ja osobiście nie cierpię się pakować  , bo zawsze nie wiem co mam  spakować .  Do tego jeszcze pozamykać mieszkanie  pogoda nawet  nawet , ale najfajniejsza to ona nie jest niestety  . Mam nadzieje , że w nocy nie będzie zimno  bo tego bym nie chciała .   Jeśli chodzi  o mnie to męczy mnie kaszle  , ale miejmy nadzieje , że mi przejdzie oby  mi szybko przeszło .




Tu można posłuchać całej płyty Juli - od jakiegoś czasu zaczęłam  jej słuchać i nie które  piosenki są naprawdę fajne ;) . Zapraszam Do słuchania ;).
 LISTA PIOSENEK :

1.Tylko ty
2.Chociaż ten jeden raz
3.Byłam
4.Nie zatrzymasz mnie
5.Kiedyś odnajdziemy siebie
6.Błądzę
7.Za każdym razem
8.Kolejny
9.Obiecaj
10 .Lepszy dzień


1 komentarz:

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P