18 sierpnia 2012

Dojechałam ;D Kołobrzego dzień 1 .

Hej :D ja już na miejscu jestem strasznie zmęczona  niby coś tam trochę spałam , ale to nie to samo jak w  swoim własnym łóżku ^^.  Mieliśmy mały problem z hotelem  i musieliśmy się przenieść z Ustronia morskiego  do Kołobrzegu   to tylko 12 km .  Tu jest równie fajnie jak w ustroniu , ale to nie to samo Kołobrzeg to duże miasto ,ale ja wole mniejsze nad morskie miejscowości .  Dzisiaj na plaży  puszczali lampiony ah to wyglądało jak małe jasne gwiazdki  unoszące się w powietrzu :). W tym hotelu mamy basen na zewnątrz ;D nie weszłam jeszcze do niego , ale zamierzam to zrobić .  Jutro postaram się dodać jakieś zdjęcia  z mojego urlopu ;) . Pozdrawiam Paulla ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P